Για να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τις πωλήσεις της μια επιχείρηση, χρειάζεται να κάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της γνωστά σε μεγάλο αγοραστικό κοινό. Όταν, πάλι, θέλετε να διεκδικήσετε μια θέση εργασίας ως μάνατζερ μάρκετινγκ, το «προϊόν» είστε εσείς και «αγοραστής» ο επιθυμητός εργοδότης.
Αξιοποιώντας την εφαρμογή δημιουργίας βιογραφικού του cvapp.gr, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ακαταμάχητη αίτηση εργασίας. Πριν επιστρατεύσετε τη δημιουργική φαντασία σας και αρχίσετε το γράψιμο, ανατρέξτε στα παραδείγματα βιογραφικού της συλλογής μας, για να πάρετε μια πρώτη ιδέα του εγγράφου που θα σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στην πολυπόθητη συνέντευξη.
Τα προτεινόμενα τμήματα για ένα βιογραφικό μάνατζερ μάρκετινγκ είναι τα εξής:
Καθώς ο κλάδος του μάρκετινγκ σημειώνει διαρκή επέκταση και άνοδο, ο ανταγωνισμός αναμένεται έντονος. Επομένως, πρέπει να καταθέσετε μια αίτηση εργασίας η οποία να πείθει για την υπεροχή σας. Για να αναδείξετε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σας, δοκιμάστε στο βιογραφικό σας να κάνετε τα εξής:
Βελτιστοποιήστε για το ATS
Για να γίνει ευκολότερο το έργο του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα λεγόμενα συστήματα παρακολούθησης αιτήσεων (ATS: Applicant Tracking System). Επιστρατεύοντας τις δεξιότητές σας στο SEO, φροντίστε να περιλάβετε στο βιογραφικό σας τις λέξεις-κλειδί τις οποίες τονίζει η αγγελία που σας ενδιαφέρει. Εξίσου σημαντική είναι η ξεκάθαρη δομή, ώστε να μπορεί το λογισμικό να σαρώσει το έγγραφο και να το αναλύσει.
Η πιο κοινή μορφή βιογραφικού απαριθμεί τις πρόσφατες θέσεις εργασίας από την πιο πρόσφατη μέχρι την πιο παλιά, χωρίς να υπερβαίνει τις 2-3 ή χρονικό διάστημα δεκαετίας. Αυτήν την αντίστροφα χρονολογική μορφή βιογραφικού πρέπει να επιλέξετε αν έχετε επαρκή πείρα ως μάνατζερ μάρκετινγκ. Αλλιώς, ίσως να δοκιμάζατε ένα λειτουργικό βιογραφικό, το οποίο προκρίνει τις δεξιότητες παρά τα πεπραγμένα.
Για να διευκολύνετε τον εργοδότη να επικοινωνήσει μαζί σας, γράψτε τα βασικά στοιχεία σας σε εμφανές σημείο: στην κεφαλίδα της σελίδας ή σε μια πλευρική στήλη. Προτείνουμε τα εξής:
Ποιο θεωρείτε το κυριότερο προτέρημά σας ή το σπουδαιότερο επαγγελματικό επίτευγμά σας; Τι θα κάνει τον υπεύθυνο επιλογής στελεχών να σας δει ως καλή περίπτωση για τον ρόλο του μάνατζερ μάρκετινγκ; Με τρόπο γλαφυρό, με επίθετα, αριθμούς και ρήματα δράσης, προβάλετε τον εαυτό σας ως υποψήφιο που θα ωφελήσει πολλαπλά την εταιρεία και θα της προσφέρει αξία.
Για περισσότερες ιδέες, προτείνουμε να διαβάσετε το παράδειγμα βιογραφικού μάνατζερ, το παράδειγμα βιογραφικού διοικητικού στελέχους και το παράδειγμα βιογραφικού για εργασία στο μάρκετινγκ.
Εδώ, ακολουθούν τρία προσαρμόσιμα παραδείγματα σύνοψης βιογραφικού για μάνατζερ μάρκετινγκ, σε τρία διαφορετικά επίπεδα πείρας:
Πρόσφατος απόφοιτος τμήματος μάρκετινγκ με μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων επιζητεί να αναδείξει το ταλέντο του σε εταιρεία με μεγάλες βλέψεις. Η προσήλωσή μου στην αριστεία, όπως μαρτυρούν ο μέσος όρος 9,4 στο πτυχίο και 9,2 στο μεταπτυχιακό, εγγυάται ότι θα εργαστώ με επιμέλεια και διάθεση διάκρισης, για να επιτύχω τους πλέον φιλόδοξους στόχους της εταιρείας.
Έμπειρη και δυναμική Μάνατζερ Μάρκετινγκ με πενταετή πορεία στην εκπόνηση απαιτητικών έργων. Πολύ ικανή στον χειρισμό εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων, όπως μαρτυρά το εντυπωσιακό 42% αύξησης σε ένα έτος το οποίο κατάφερα στην πιο πρόσφατη εκστρατεία μου. Ιδιαίτερα επιδέξια στην ερμηνεία των μετρήσεων και των αναφορών. Προσηλωμένη στην επίτευξη αποτελεσμάτων και αποφασισμένη να διακριθώ στην επόμενη εταιρεία μου.
Πολύπειρη μάνατζερ μάρκετινγκ με πολυετές ιστορικό επιτυχιών σε εκστρατείες μάρκετινγκ μεγάλης απήχησης. Στην εικοσαετή πορεία μου, έχω συντονίσει πολυπληθείς ομάδες στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, αποσπώντας συνολικά 10 διακρίσεις. Στο πλούσιο ενεργητικό μου ξεχωρίζει μια εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ η οποία έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκτόξευσε τις πωλήσεις του προϊόντος, σημειώνοντας αύξηση 47% από έτος σε έτος και καθιερώνοντας τη μάρκα στην πρώτη θέση της εγχώριας αγοράς.
Όπως μια καλή εκστρατεία μάρκετινγκ πρέπει να λέει μια ενδιαφέρουσα ιστορία, έτσι και το βιογραφικό όποιου επιθυμεί να προσληφθεί ως μάνατζερ μάρκετινγκ πρέπει να παρουσιάζει μια εικόνα προόδου. Ίσως ξεκινήσατε ως βοηθός μάρκετινγκ και σιγά-σιγά εξελιχθήκατε, ώστε πλέον, αφού ξεδιπλώσατε το ταλέντο σας και αποδείξατε την αποτελεσματικότητά σας, θέλετε να ανελιχθείτε ιεραρχικά.
Εδώ, προσπαθήστε να αποφύγετε τις γενικές και αόριστες περιγραφές, προτιμώντας γεγονότα με στοιχεία και αριθμούς. Για παράδειγμα, αντί να γράψετε τα εξής:
προτιμήστε τα εξής:
Μάνατζερ Μάρκετινγκ – Telecommz ΑΕ, Αθήνα
Ιανουάριος 2023 - Δεκέμβριος 2024
Σύμβουλος Ψηφιακού Μάρκετινγκ – Ξενοδοχείο Bella Vista, Αιδηψός
Απρίλιος 2019 - Δεκέμβριος 2022
Στο βιογραφικό ενός μάνατζερ μάρκετινγκ καλό είναι να περιλαμβάνονται σκληρές δεξιότητες και μαλακές δεξιότητες. Οι πρώτες αποκτιούνται με θεωρητική και πρακτική κατάρτιση στο αντικείμενο, ενώ οι δεύτερες απορρέουν από την προσωπικότητα και καλλιεργούνται κατά τη συναναστροφή με άλλους ανθρώπους.
Από αυτές, τις παρακάτω θα ήταν καλό να τις ενσωματώσετε σε διάφορα σημεία του βιογραφικού:
Σε κάθε περίπτωση, επιλέξτε όσες δεξιότητες κρίνετε ότι προέχουν για τον εργοδότη προς τον οποίο απευθύνεστε. Πολύτιμος οδηγός, όπως πάντα, είναι η αγγελία στην οποία απαντάτε.
Πλέον, εκπαίδευση στο μάρκετινγκ προσφέρεται όχι μόνο από ΑΕΙ αλλά και από κέντρα διά βίου μάθησης ή άλλους φορείς κατάρτισης και πιστοποίησης. Επομένως, ακόμη κι αν το κύριο αντικείμενο σπουδών σας ήταν άλλο (π.χ. επικοινωνία, διοίκηση επιχειρήσεων, δημοσιογραφία και δημόσιες σχέσεις), μπορείτε με σεμιναριακού τύπου επιμόρφωση να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις μιας θέσης μάνατζερ μάρκετινγκ.
Στο βιογραφικό σας, παραθέστε τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς που σας έχουν εφοδιάσει με τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες, μαζί με τα διαστήματα φοίτησης, τους τίτλους σπουδών και ό,τι άλλο κρίνετε ως αξιοσημείωτο, όπως αποφοίτηση με άριστα.
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα
Οκτώβριος 2016 - Ιούλιος 2018
Πτυχίο στην Οικονομική Επιστήμη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα
Οκτώβριος 2012 - Ιούνιος 2016
Έχοντας δώσει τόση προσοχή στο περιεχόμενο του βιογραφικού, αρμόζει να του δώσετε και μια εξίσου προσεγμένη εμφάνιση. Το θέμα δεν είναι εικαστικό αλλά μάλλον πρακτικό, αφού η καλή διάρθρωση των τμημάτων και η επάρκεια κενού χώρου διευκολύνουν την ανάγνωση και τον εντοπισμό των πληροφοριών. Δείτε, για παράδειγμα, το πρότυπο «Στοκχόλμη» από τα «Μοντέρνα» πρότυπα της συλλογής μας..
Προφίλ
Έμπειρη και δυναμική Μάνατζερ Μάρκετινγκ με πενταετή πορεία στην εκπόνηση απαιτητικών έργων. Πολύ ικανή στον χειρισμό εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων, όπως μαρτυρά το εντυπωσιακό 42% αύξησης σε ένα έτος το οποίο κατάφερα στην πιο πρόσφατη εκστρατεία μου. Ιδιαίτερα επιδέξια στην ερμηνεία των μετρήσεων και των αναφορών. Προσηλωμένη στην επίτευξη αποτελεσμάτων και αποφασισμένη να διακριθώ στην επόμενη εταιρεία μου.
Εργασιακό ιστορικό
Μάνατζερ Μάρκετινγκ – Telecommz ΑΕ, Αθήνα
Ιανουάριος 2023 - Δεκέμβριος 2024
Σύμβουλος Ψηφιακού Μάρκετινγκ – Ξενοδοχείο Bella Vista, Αιδηψός
Απρίλιος 2019 - Δεκέμβριος 2022
Εκπαίδευση
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα
Οκτώβριος 2016 - Ιούλιος 2018
Πτυχίο στην Οικονομική Επιστήμη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα
Οκτώβριος 2012 - Ιούνιος 2016
Δεξιότητες
Για να εργαστείτε ως μάνατζερ μάρκετινγκ, χρειάζεται να πείσετε ότι έχετε καλύτερο πακέτο προτερημάτων από όσους άλλους ενδιαφέρονται για την ίδια θέση. Για να συντάξετε ένα βιογραφικό που θα σας φέρει πιο κοντά στην πρόσληψη, χρειάζεται να αξιοποιήσετε το πλούσιο πακέτο βοηθημάτων του cvapp.gr.